Το Live-streaming ή αλλιώς η απευθείας μετάδοση με τη χρήση βίντεο είναι η τελευταία τάση που κυκλοφορεί στα social media, εφόσον διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες το έχουν ενσωματώσει με σκοπό να ανταποκριθούν στην ανάγκη και την επιθυμία των χρηστών για άμεση κοινοποίηση στιγμών της καθημερινότητας και όχι μόνο.

Και φυσικά, το αυξημένο ενδιαφέρον για live μεταδόσεις έχει οδηγήσει διάφορα brands να ψάχνουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να το αξιοποιήσουν για την αλληλεπίδραση με το κοινό τους και κατ’ επέκταση την αύξηση των πωλήσεων.

Το Facebook  αποτελεί για άλλη μια φορά τον πρωτοπόρο σε αυτό το κομμάτι, αφού οι live μεταδόσεις στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο παρακολουθούνται 3 φορές περισσότερο από τα κανονικά βίντεο. Ειδικότερα από τη στιγμή που το Facebook live stream έκανε την εμφάνισή του, η δημοτικότητα της συγκεκριμένης αναζήτησης αυξήθηκε περίπου στο 330%.

Πράγματι, σύμφωνα με έρευνες, το 80% των καταναλωτών θα παρακολουθούσαν καλύτερα ένα live βίντεο, παρά θα διάβαζαν το post μιας επιχείρησης.

Ποια είναι όμως τα πραγματικά οφέλη της χρήσης της Live μετάδοσης για μια επιχείρηση;

Αμεσότητα

Το κοινό ενδιαφέρεται να μάθει τι γίνεται ΤΩΡΑ στην επιχείρησή σας και γιατί, με τι ασχολείστε και πώς μπορείτε να τον βοηθήσετε να κάνει τη ζωή του ευκολότερη ή και καλύτερη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Διαδραστικότητα

Το κοινό θέλει να συμμετέχει σε ότι κάνετε, να αλληλεπιδράσει μαζί σας, να πει την άποψή του, να σχολιάσει, να επικοινωνήσει με άλλους πελάτες που του μοιάζουν.

Αυθεντικότητα

Ότι λέγεται και φαίνεται σε live μετάδοση, δεν μπορεί να διαψευστεί. Το κοινό επιθυμεί να βλέπει όσα η επιχείρησή σας υπόσχεται να συμβαίνουν πραγματικά.

Περιεχόμενο με προσωπικότητα

Η live μετάδοση συμβαίνει στο τώρα, την κάνετε μόνο εσείς, με το δικό σας στυλ, το δικό σας brand μιλά και το κοινό ακούει.

Εγγυημένη αλληλεπίδραση

Το Facebook, όπως και το Instagram ειδοποιεί ξεχωριστά κάθε χρήστη που ενδιαφέρεται για τη σελίδα σας για τη στιγμή που μεταδίδετε ζωντανά. Κανείς δε μπορεί να το χάσει αυτό, αν πραγματικά θέλει να το παρακολουθήσει.

Ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την live μετάδοση για την επιχείρησή σας;

  • Απαντήστε σε συχνές ερωτήσεις
  • Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί σημαντικό μέρος οποιασδήποτε επιχείρησης. Μπορείτε να εντοπίσετε μια κοινή ερώτηση που λαμβάνει η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας και αντί να απαντήσετε ξανά και ξανά στην ερώτηση, μπορείτε να απαντήσετε σε ένα live βίντεο. Επίσης, σας βοηθά να δημιουργήσετε ένα αρχείο περιεχομένου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε αναρτήσεις της ιστοσελίδας σας ως υλικό της αλληλεπίδρασης και της αξιολόγησης των υπηρεσιών σας από το κοινό.

  • Βάλτε το κοινό μέσα στην επιχείρησή σας για λίγο
  • Ενδιαφέρον θα ήταν να δώσετε ένα παρασκήνιο για τον τρόπο που δουλεύετε, στο οποίο μπορείτε να δώσετε κάποιες πληροφορίες και να μοιραστείτε μια συγκεκριμένη πτυχή της δουλειάς σας (π.χ. πώς κάνετε κάτι ή γιατί πιστεύετε ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος).

  • Προωθήστε το επερχόμενο event σας
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το βίντεο του Facebook Live ή του Instagram (το οποίο «κρατά» την μετάδοσή σας στις ιστορίες του για περισσότερο χρονικό διάστημα, ώστε να μην το χάσει κανείς) για να προβάλλετε μια ζωντανή εκδήλωση. Για παράδειγμα, εάν παρακολουθείτε ένα συνέδριο, θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε με τους ομιλητές σας και να μεταδώσετε συνεντεύξεις στο ακροατήριό σας για να τους κρατήσετε συντονισμένους στη σελίδα σας στο Facebook.

  • Προετοιμάστε το κοινό για τα νέα προϊόντα
  • Ένας άλλος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το Facebook και Instagram Live video είναι να δώσετε στους οπαδούς σας μια κρυφή ματιά στα προϊόντα σας. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να απαντήσετε σε ερωτήσεις από ενθουσιασμένους ή και μη πελάτες.

  • Σχόλια από το Blog σας
  • Ένας τρόπος να χρησιμοποιήσετε το Facebook Live video για την επιχείρησή σας είναι να συζητήσετε ένα θέμα το οποίο ενδιαφέρει το κοινό σας. Για παράδειγμα, ίσως μια δημοσίευση στο blog σας γεννήσει κάποια ερωτήματα στους αναγνώστες σας, τα οποία μπορείτε να απαντήσετε στην πιο απευθείας συζήτηση.

Παρόλο που μπορείτε να απαντήσετε στα σχόλια των αναγνωστών στην ιστοσελίδα σας, είναι πολύ πιο γρήγορο και πιο αποτελεσματικό να προγραμματίσετε μια συνάντηση μαζί τους στο YouTube Live, όπου μπορείτε να απαντήσετε σε πολλές από τις ερωτήσεις τους ταυτόχρονα.

Η Cleancut προσφέρει υπηρεσίες branding και επικοινωνίας για την επιχείρησή σας, καθοδηγώντας σας βάσει στρατηγικής και δημιουργώντας το κατάλληλο περιεχόμενο για τις ανάγκες σας.

Στο τέλος της ημέρας, οι άνθρωποι θέλουν να συνδεθούν μεταξύ τους μέσω κοινωνικών εμπειριών, είτε αυτό σημαίνει το να κάθεσαι σε μια αίθουσα, παρακολουθώντας μια θεατρική παράσταση, είτε το να τρέχεις σπίτι για να προλάβεις ένα special livestream. Αυτό είναι για εμάς τα social media.

Όταν ένα brand χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να δημιουργήσει μια μοναδική, διαδραστική εμπειρία, οι χρήστες είναι αδύνατο να αντισταθούν κι εμείς το ξέρουμε καλά.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την προώθηση της επιχείρησής σας μέσω social media, επικοινωνήστε μαζί μας. Σήμερα!