Τι κινεί τα νήματα του μάρκετινγκ το νέο έτος;

Όσο περισσότερο τα πράγματα αλλάζουν, τόσο περισσότερο παραμένουν και ίδια. Αυτό που χρειάζεται είναι να προσαρμόσουμε τις προηγούμενες στρατηγικές, να ξαναρχίσουμε με μεθόδους δοκιμής και να δούμε ποιες μπορούν να εξελιχθούν, ή να αφεθούν πίσω.

Ωστόσο, υπάρχει ένα μεγάλος μέρος της αγοράς που παραμείνει αναμφισβήτητα σε συνεχή ροή για αρκετό χρονικό διάστημα, μένοντας πιστό σε δοκιμασμένες στρατηγικές που είναι προφανώς εδώ για να μείνουν.

Εδώ είναι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που πρέπει να έχετε στο οπλοστάσιο σας το 2019:

Η άνοδος του micro – influencer

Η μέθοδος word of mouth είναι από καιρό μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν συστάσεις για προϊόντα και υπηρεσίες από εκείνους που αληθινά εμπιστεύονται.

Δεν χρειάζεται πλέον να πληρώσει κανείς υπέρογκα ποσά, υπάρχουν οι micro – influencers που ενώ έχουν λιγότερους από 1 εκ. οπαδούς, συνήθως το κοινό τους είναι πιστό!

Ξεκινώντας, για να τους βρείτε, χρησιμοποιήστε hashtags και αναζητήστε έπειτα ιδέες για το πώς θα μπορούσατε να ξεκινήσετε μια αμοιβαία επωφελή σχέση.

Το κλειδί είναι να βρεθούν άνθρωποι που είναι ήδη παθιασμένοι με το θέμα, καθώς όταν οι κινήσεις είναι αυθεντικές, το κοινό το αντιλαμβάνεται.

Το περιεχόμενο συνεχίζει να βασιλεύει

Το περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη ενός brand και ειδικότερα με την άνοδο του βίντεο – περιεχομένου.  Ένα κείμενο ή ένα βίντεο που να εξηγεί τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας ή το μήνυμα της εταιρείας σας, δίνει στο κοινό το κίνητρο να αλληλεπιδράσει, καθώς προσφέρει και τεχνογνωσία για τον κλάδο.

Παρέχει τη σύνδεση μεταξύ του brand και του πελάτη σας. Και αυτή η σύνδεση μπορεί να επεκταθεί και συναισθηματικά. Τίποτα καλύτερο!

Το affiliate μάρκετινγκ εξελίσσεται

Πρόκειται για την περίπτωση κατά την οποία ένα brand συμφωνεί με διάφορους εταίρους και τους δίνει την επιλογή να προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες στο website του με αντάλλαγμα μια προμήθεια. Γνωρίζουμε ότι τα social media επηρεάζουν τα καταναλωτικά πρότυπα αγορών, οπότε η συγκεκριμένη πρακτική μπορεί να έχει κορυφαία αποτελέσματα.

Για να παρακολουθείτε την εξέλιξη του κέρδους σας από αυτή την πρακτική, μη ξεχνάτε να ενημερώνετε τα analytics σας, ώστε να βλέπετε επακριβώς τις κινήσεις που πραγματοποιούνται για το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Η οργανική αναζήτηση πρέπει να είναι το επίκεντρο

Η εκτέλεση ενός ετήσιου ελέγχου SEO μπορεί να αξιολογήσει τις ευκαιρίες για βελτιστοποίηση του website σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερα αποτελέσματα στην οργανική αναζήτηση.

Επιτρέψτε στους πελάτες σας να σας βρίσκουν πιο εύκολα.

Τα πράγματα καθημερινά αλλάζουν στον κόσμο του marketing. Σκεφτείτε out of the box για να καταφέρετε να τοποθετήσετε το brand σας στην κορυφή σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο.