Μια κριτική παρέχει μια μοναδική ματιά πίσω από την «κουρτίνα» των πωλήσεων της επιχείρησής σου. Δεν αποτελεί απλά μια εκπληκτική οδό για την έρευνα της αγοράς, αλλά καθορίζει την προτίμηση του κόσμου και τα αίτια αυτής. Καθορίζει ουσιαστικά την αξία.

Ας εξερευνήσουμε μερικά σημαντικά οφέλη που δημιουργούν οι online κριτικές σε επιχειρήσεις.

Βελτιωμένη επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών

Αναλύοντας τις κριτικές που οι άνθρωποι αφήνουν για την επιχείρησή σου, τόσο καλές όσο και κακές, βοηθά να κρατάς το αυτί σου στον παλμό τους, όσον αφορά την ικανοποίηση που λαμβάνουν από τις υπηρεσίες.

Οι κριτικές, τα λεγόμενα reviews, δε δίνουν απλά φωνή στους ευχαριστημένους ή δυσαρεστημένους πελάτες, αλλά σου επιτρέπουν να ανοίξεις ένα κανάλι συζήτησης με τους ίδιους και να αποδείξεις τις ικανότητές σου στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ακόμη κι αν γίνει ένα αρνητικό σχόλιο, τίποτα δεν τελειώνει εκεί. Ίσως κάποιος να εντυπωσιαστεί από την ταχύτητα της απάντησής σου ή από το βαθμό στον οποίο είσαι διατεθειμένος να διορθώσεις μια προβληματική κατάσταση άμεσα.

Η καλύτερη διαφήμιση είναι οι πελάτες σου: αποδεδειγμένη αξιοπιστία

Πάντα θέλουμε να γνωρίζουμε ότι κάποιος άλλος είχε μια καλή εμπειρία  από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, προτού να πάρουμε την απόφαση της αγοράς.

Αν η επιχείρησή σου είναι σχετικά νέα, αλλά έχει μερικούς «ευτυχισμένους» πελάτες, αυτό είναι κάτι πολύτιμο. Με μια τέτοια κριτική, το προϊόν σου αποκτά μια εδραιωμένη θέση στον ανταγωνισμό. Ακόμη και λίγες καλές κριτικές μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Σύμφωνα με έρευνες της BrightLocal το 2015, το 40% των καταναλωτών σχηματίζουν μια γνώμη διαβάζοντας 1-3 κριτικές και το 73% σχηματίζει μια γνώμη διαβάζοντας 1-6 σχόλια.

Πράγματι. Από ποια εταιρεία θα προτιμούσες να αγοράσεις κάτι; Από μια με 50 κριτικές 3 αστέρων ή από μια με 5 κριτικές 5 αστέρων;

Βελτίωση της πρόσβασης των καταναλωτών σε πληροφορίες

Όταν κάποιος αφήνει μια λεπτομερή ανασκόπηση της εμπειρίας του με την επιχείρησή σου, μπορεί να δώσει στους άλλους χρήστες ορισμένες λεπτομέρειες που ίσως δεν είχες σκεφτεί ότι θα χρειαστούν.

Οι αξιολογήσεις έχουν θετικό αντίκτυπο στην ορατότητα αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα reviews παρέχουν μια συνήθως αξιόπιστη εικόνα της ποιότητας μιας επιχείρησης.

Οι αξιολογήσεις έχουν πολλές πιθανότητες να εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, όπου το κοινό μπορεί να αποφασίσει αν θα προχωρήσει στην επίσκεψη της ιστοσελίδας ή όχι.

Βελτιωμένο SEO  με αυξημένο περιεχόμενο λέξεων-κλειδιών

Τα online σχόλια βοηθούν σε μια σταθερή εισροή των λέξεων-κλειδιών από τους καταναλωτές, βελτιώνοντας το SEO και διατηρώντας μια διακριτή παρουσία στο διαδίκτυο γενικότερα.

Σήμερα, οι online κριτικές είναι σαν εκστρατείες μάρκετινγκ μικρού μεγέθους που δίνουν μια σταθερή θετική εικόνα στους πιθανούς καταναλωτές και δημιουργούν μια συνεχή αναγνωρισιμότητα του brand που ωφελεί την επιχείρηση βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

Το διαδίκτυο είναι ένας ισχυρός τρόπος για να συνδεθεί κανείς με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Οι πελάτες εμπιστεύονται άλλους πελάτες

Ακριβώς όπως εσύ εμπιστεύεσαι τη γνώμη ενός φίλου ή μέλους της οικογένειας, έχει αποδειχθεί ότι το 85% των ανθρώπων εμπιστεύεται τις online κριτικές όσο μια προσωπική σύσταση!

Η εφαρμογή της διαφημιστικής πολιτικής «από στόμα σε στόμα» είναι πιο παλιά από ότι ίσως πιστεύεις, αλλά στον νέο μας ψηφιακό κόσμο, μια ισχυρή φήμη είναι ακόμα το πιο μεγάλο πλεονέκτημα.