It’s beginning to look a lot like Christmas…

Αυτό σημαίνει ότι εταιρείες και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη οργανώσει πώς θα γιορτάσουν φέτος τα Χριστούγεννα με τους πελάτες τους.

Ίσως κι εσείς να έχετε αρχίσει να εργάζεστε σκληρά για τις εκστρατείες στα social media ή για Christmas newsletters που θα φτάσουν στα mailboxes των πελατών σας στην ώρα τους για να σημάνουν την αρχή των γιορτών.

Όποια κι αν είναι η εποχιακή σας στρατηγική, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι θα αντιμετωπίσετε αρκετό ανταγωνισμό. Εξάλλου, τα Χριστούγεννα είναι πάντα και μια περίοδος καταναλωτισμού.

Το κλειδί της επιτυχίας, όταν πέσει τελικά το χιόνι και ανάψουν τα χριστουγεννιάτικα φώτα, είναι να μάθετε πώς να ξεχωρίζετε μέσα στην festive τρέλα της αγοράς.

Βρείτε έναν τρόπο να συνδεθείτε με το κοινό σας μέσω των συναισθημάτων ενθουσιασμού και της γιορτινής εμπειρίας με τους παρακάτω τρόπους:

Σε πρώτη φάση δημιουργήστε το κοινό σας.

Δυνητικοί πελάτες και influencers που επηρεάζουν τους δυνητικούς πελάτες. Οργανώστε online διαγωνισμούς στα social media με σκοπό την ανάπτυξη της λίστας newsletter σας, με νέες εγγραφές. Χρησιμοποιήστε στοχευμένες διαφημίσεις  του Facebook για να δημιουργήσετε τους οπαδούς σας.

Κάνετε μια επαφή με bloggers και δημοσιογράφους που μπορούν να διοργανώσουν ένα διαγωνισμό δώρων με επιτυχία.

Ένας blogger μπορεί, επίσης, να βοηθήσει στο να βολιδοσκοπήσετε τις προτιμήσεις των καταναλωτών σας, πριν ακόμη ανακοινώσετε ένα διαγωνισμό, ζητώντας από τους followers του να απαντήσουν «Ποιο είναι το καλύτερο / χειρότερο δώρο Χριστουγέννων που έχεις πάρει ποτέ;».

Στείλτε μια προσφορά Earlybird στους συνδρομητές σας και έπειτα μια υπενθύμιση για τη λήξη της.

Μπορείτε, επίσης, να μοιραστείτε φωτογραφίες και βίντεο της διαδικασίας προετοιμασίας των χριστουγεννιάτικων προϊόντων σας με το κοινό. Αυτό μπορεί να βοηθήσει αρκετά στην ανάπτυξη της αλληλεπίδρασης.

Κι όσο περισσότερο πλησιάζουν οι μέρες των Χριστουγέννων, διοργανώστε ένα Q&A με πελάτες, ώστε να κάνουν τις δικές τους ερωτήσεις και εσείς να δώσετε τις πληροφορίες που επιθυμείτε μέσω του Facebook Live.

Κι αφού σταλούν τα τελευταία emails υπενθύμισης των τελικών παραγγελιών λίγο πριν τη λήξη του έτους, πείτε ευχαριστώ, είτε μέσω του περιεχομένου σας στα social media, είτε στέλνοντας ευχαριστήριες κάρτες / δώρα ή μηνύματα στους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία σας το 2018.

Έχετε στο νου σας ότι για τους περισσότερους ανθρώπους, η περίοδος αυτή είναι η πιο χαρούμενη εποχή του χρόνου. Όταν οι πελάτες αισθάνονται ευτυχείς, είναι πιθανότερο να κάνουν περισσότερες αγορές.

Δημιουργήστε περιεχόμενο που οι άνθρωποι θα θέλουν να μοιραστούν με το δικό τους δίκτυο ανθρώπων.

Επωφεληθείτε από το πόσο «επείγοντα» είναι όλα την εποχή των Χριστουγέννων.

Ίσως το πιο ενοχλητικό για την εορταστική περίοδο είναι το γεγονός ότι πρέπει τελικά κάποια στιγμή να τελειώσει. Ενώ είναι δελεαστικό να διατηρήσουμε  την ευθυμία για όσο το δυνατόν περισσότερο, οι καλύτερες εκστρατείες έχουν ημερομηνία λήξης.

Ωστόσο, μέσα σε αυτή την βιασύνη, υπάρχει κάτι καλό. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να αισθάνονται ότι λείπουν από ένα ξεχωριστό γεγονός. Ωθήστε τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση, ώστε να προλάβουν την καλύτερη προσφορά.

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές!