Η σύνταξη ενός συναρπαστικού τίτλου είναι πολλές φορές δύσκολη, αλλά πραγματικά σημαντική. Είναι το πρώτο πράγμα που “πιάνει το μάτι” του αναγνώστη, είτε πρόκειται για διαφημιστικό άρθρο νέων προϊόντων και υπηρεσιών, είτε για ενημερωτικό κείμενο που αφορά τον τομέα δραστηριότητας της κάθε επιχείρησης.

Για να γράψει κανείς έναν αληθινά πιασάρικο τίτλο που θα βοηθήσει το κοινό να ενσωματωθεί με το επικοινωνιακό μοντέλο που ακολουθεί η εκάστοτε επιχείρηση ή προσφερόμενη υπηρεσία, υπάρχουν κάποια σημαντικά βήματα.

1. Τοποθετήστε αριθμούς στον τίτλο σας

Κάποιοι το αγαπούν και κάποιοι όχι, αλλά εάν ανήκετε στην κατηγορία επιχειρήσεων που προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες και το καταναλωτικό σας κοινό είναι συγκεκριμένο, στοχεύστε σε αυτό, επικοινωνώντας είτε τις τιμές των προϊόντων, είτε τα αποτελέσματα ερευνών για την ποιότητα αυτών, είτε ακόμα τον αριθμό απήχησης της ιστοσελίδας ή του e-shop σας για το έτος που μόλις έφυγε. Καλώς ή κακώς, οι αριθμοί αποτελούν μια εύκολη και «eye-grabbing» τεχνική για να προσελκύσετε το κοινό σας.

2. Δείξτε στους ανθρώπους πώς να κάνουν κάτι

Πάντα οι πρακτικές συμβουλές αποδεικνύονται χρήσιμες. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται για τα δικά σας προϊόντα, μπορείτε να απευθυνθείτε στο κοινό σας, δείχνοντάς τους ενναλακτικούς τρόπους για να τα χρησιμοποιούν. Εάν πάλι η επιχείρησή σας κινείται διαδικτυακά, προσφέροντας ενημέρωση, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε κείμενα με συμβουλές για καθημερινά πρακτικά ζητήματα.

3. Προσθέστε μια έως τρεις μαγικές λέξεις στον τίτλο

Σε websites του εξωτερικού παρατηρούμε συνεχώς άρθρα που αναφέρουν τη λέξη CEO. Το κοινό ανταποκρίνεται άμεσα σε ένα άρθρο που είτε έχει γραφεί από CEOs, είτε μιλά για εκείνον και τις ενέργειες που τον οδηγούν στην επιτυχία. Εάν, για παράδειγμα, ασχολείστε με τη δική σας διαδικτυακή ιστοσελίδα, απευθυνθείτε στο κοινό σας, ενημερώνοντάς το για το πώς εργάζεστε και τι καταφέρνετε μέσα από τις συγκεκριμένες τακτικές που ακολουθείτε. Ο κόσμος αγαπά να μαθαίνει tips για την επιτυχία.

Η πρώτη σελίδα, αλλά κυρίως ο τίτλος ενός άρθρου είναι το σημαντικότερο σημείο του. Εάν έχετε επιλέξει ένας από τους τρόπους επικοινωνίας σας με το κοινό να είναι το κείμενο, βεβαιωθείτε πως κάθε τίτλος οδηγεί στην καλύτερη δυνατή διαφήμιση του brand και των υπηρεσιών σας.

Πηγή