Καθημερινά νεοσύστατες εταιρίες συμβουλεύονται τους ειδικούς του branding για την αναζήτηση εταιρικών ονομάτων και πολλοί αναρωτιούνται αν πρέπει απλώς να χρησιμοποιούν το επώνυμό τους. Φαίνεται σαν μια προφανής επιλογή. Όμως δεν είναι. Πριν το κάνεις και εσύ, διάβασε παρακάτω.

Ίσως πρέπει να προνοήσεις τώρα για ένα καλό όνομα, ώστε αργότερα να μη χαθείς μέσα στον ανταγωνισμό των χιλιάδων επιθέτων.

Γιατί πρέπει να το διπλοσκεφτείς; 

Το επώνυμό σου δεν μπορεί να αντιπροσωπεύσει κάποια ιδέα

Πραγματικά δεν έχει κανένα νόημα. Κανείς δεν θα ξέρει περί τίνος πρόκειται, αν το όνομα της εταιρείας δεν ευθυγραμμίζεται με το βασικό στόχο της.

Σε ένα υπερ-ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ένα επιτυχημένο brand name παρέχει ένα καλό ξεκίνημα, έναν υπαινιγμό για το ποιες υπηρεσίες ή προϊόντα μπορεί κανείς να βρει σε αυτή την επιχείρηση. Ένα καλό όνομα προκαλεί ενδιαφέρον. Τα επώνυμα δεν το καταφέρνουν.

Το επώνυμό σου υπάρχει πιθανώς παντού

Δε θα ήθελες να ανακαλύψεις ότι το νέο όνομα της επιχείρησής σου είναι π.χ. το έβδομο πιο δημοφιλές όνομα στην Ελλάδα. Μπορεί ο ανταγωνιστής σου να είναι οτιδήποτε. Ένα δικηγορικό γραφείο, ένα ασφαλιστικό γραφείο, μια οποιαδήποτε εταιρεία. Δεν χρειάζεσαι τόσο ανταγωνισμό.

Το όνομα πρέπει να ακούγεται καλό όταν λέγεται φωναχτά

Σε περίπτωση που έχεις κάνει μια ευφυέστατη ανακάλυψη για το όνομα της επιχείρησης σου, που μπορεί να σημαίνει όλα όσα ήθελες, μη βιαστείς. Οι άνθρωποι θα θέλουν να προφέρουν το όνομα αυτό στο ραδιόφωνο, σε ένα βίντεο ή σε μια συζήτηση. Βεβαιώσου ότι μπορούν.

Απέφυγε τους έξυπνα μεν, δύσκολους δε χαρακτήρες

Ίσως ποτέ να μην σιγουρευτούμε αν όλοι γράφουν Flickr με «er» ή όχι, κάθε φορά που το ψάχνουν στη μηχανή αναζήτησης. Αν δεν έχεις ιδέα πώς να γράφεις κάτι και εσύ ο ίδιος, χωρίς να μπερδευτείς, οι πιθανοί σου πελάτες θα δυσκολευτούν ακόμα περισσότερο.

Προσοχή με τα αρχικά

Είναι τόσο βαρετό. Ναι, η IBM και η 3M το έχουν κάνει, αλλά πρόκειται για εταιρίες πολλών δισεκατομμυρίων που υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. Μέχρι να φτάσεις εκεί, βασίσου σε ένα ενδιαφέρον όνομα.

Δοκίμασέ το στο Google AdWords

Το AdWords θα απαριθμήσει παρόμοιες φράσεις αναζήτησης, καθώς και πόσες παγκόσμιες και τοπικές αναζητήσεις γίνονται κάθε μήνα για αυτό το όνομα. Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλίσεις ότι κανείς δε θα μπορέσει να πάρει περισσότερη προσοχή στο Internet από τη δική σου επιχείρηση.

Ψάξε αν υπάρχει στο Facebook

Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει, ακόμη κι αν η εκάστοτε επιχείρηση δεν διαθέτει ενδεχομένως τη δική της ιστοσελίδα. Σε αυτή την περίπτωση και δεδομένου ότι η επιχείρησή σου θα πρέπει να έχει μια σελίδα στο facebook, βεβαιώσου ότι δεν υπάρχει κάποια με το ίδιο όνομα.

Η εκκίνηση μιας επιχείρησης είναι αρκετά δύσκολη, οπότε εφοδίασε τον εαυτό σου με κάθε πλεονέκτημα, ξεκινώντας με το όνομα της επιχείρησης.

Πάρε το χρόνο να σκεφθείς το «σημείο αναφοράς» της. Διαθέτοντας ένα μοναδικό, συναρπαστικό brand name η ανάπτυξη και η επέκταση ολόκληρης της επιχείρησης θα διαρκέσει πραγματικά.

Για υπηρεσίες branding και διαφήμισης νεοσύστατων επιχειρήσεων, επικοινώνησε μαζί μας. Σήμερα!