Τι μπορεί να κάνει η επιχείρησή σου για να μπει στο μυαλό των αγοραστών και να καθοδηγήσει τις πωλήσεις;

Εάν θέλεις να κάνεις εντύπωση στους πελάτες σου και να μείνεις στο μυαλό τους, ρίξε μια ματιά σε αυτές τις συμβουλές που ακολουθούν;

Βάλε το συναίσθημα πάνω από τη λογική.

Έχεις αγοράσει ποτέ κάτι μόνο και μόνο επειδή σε ενθουσίασε τόσο που σε έκανε να χαμογελάς; Μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι όλοι έχουμε βρεθεί σε αυτό το σημείο. Σύμφωνα με τον Antonio Damasio, καθηγητή της νευροεπιστήμης στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας, το συναίσθημα είναι απαραίτητο συστατικό για σχεδόν όλες τις αποφάσεις που οδηγούν σε μια αγορά.

Δεν μετράμε πάντα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα πριν αγοράσουμε κάτι. Τις περισσότερες φορές καταβαλλόμαστε από τα συναισθήματά μας απέναντι σε αυτό.

Για αυτό ακριβώς το λόγο, αντί να ενημερώνεις συνεχώς το κοινό σου για το πόσο τέλειο είναι αυτό που προσφέρεις, παρουσιάζοντας τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές του, περιέγραψε πώς θα κάνει το κοινό να αισθάνεται, όταν το χρησιμοποιεί.

Απέδειξε ότι είναι κοινωνικά αποδεκτή η ποιότητα του προϊόντος σου.

Όταν οι καταναλωτές βλέπουν ότι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία έχει αγαπηθεί από άλλους, αποκτά ξαφνικά μια μεγαλύτερη αξία. Σύμφωνα με τη Siegel Research, σχεδόν το 95% των αγοραστών διαβάζουν τις διαδικτυακές κριτικές πριν κάνουν μια αγορά.

Δημιούργησε ένα «φόβο» μήπως ο καταναλωτής χάσει μια ευκαιρία.

Ο φόβος αυτός, γνωστός ως FOMO, έχει γίνει μια δημοφιλής φράση στον σημερινό πολιτισμό. Ο όρος αναφέρεται συνήθως σε ανθρώπους που δεν μπορούν να σταματήσουν να κοιτάζουν τα smartphones τους, λόγω φόβου μήπως χάσουν κάποιο νέο.

Χρησιμοποίησε τη φράση «μην το χάσεις!» για μια φορά και έλα να δούμε τα αποτελέσματα. Το προϊόν σου μετατρέπεται αμέσως σε ένα τυχερό κουπόνι, η σπανιότητά του αποκτά ένα άλλο νόημα.

Χρησιμοποίησε το συναίσθημα της αμοιβαιότητας.

Σου έχει τύχει, περπατώντας στο δρόμο, κάποιος να σου προφέρει ένα τυράκι για να δοκιμάσεις; Σχεδόν βέβαιο ότι λίγο μετά βρέθηκες με μια σακούλα με το συγκεκριμένο τυρί στο δρόμο για το σπίτι.

Η ψυχολογία της αμοιβαιότητας λειτουργεί έτσι. Όταν κάποιος μας δίνει κάτι, αισθανόμαστε υποχρεωμένοι να τους δώσουμε κάτι πίσω.

Μπορεί να το κάνεις και ηλεκτρονικά. Προσέφερε μια δωρεάν λήψη οδηγού PDF για να κάνεις τη ζωή πιο εύκολη. Οι άνθρωποι αγαπούν τα δώρα και θα σε ανταμείψουν για τη γενναιοδωρία σου με το να γίνουν οι νέοι σου πελάτες.

Χρησιμοποίησε την ψυχολογία της μέσης επιλογής.

Όχι η φθηνότερη ή η ακριβότερη επιλογή. Αυτή που είναι ακριβώς στη μέση. Αυτή είναι η αγαπημένη των καταναλωτών. Όταν όλα τα προϊόντα σου έχουν παρόμοιες τιμές δεν ωφελεί. Ενίσχυε τις πωλήσεις, βάζοντας στη μέση το κορυφαίο προϊόν σου.

Η κατανόησή του τι αγγίζει συναισθηματικά τους ανθρώπους, θα βοηθήσει την επιχείρησή σου να συνδεθεί με το κοινό της σε πραγματικό επίπεδο και θα ενισχύσει τις πωλήσεις σου όπως ποτέ άλλοτε.

Και θυμήσου: οι καταναλωτές είναι έξυπνοι. Να είσαι πάντα ειλικρινής και αυθεντικός με τις κινήσεις τις επιχείρησής σου.