Πριν κάνεις το μεγάλο βήμα και σπεύσεις σε ένα rebranding της επιχείρησής σου, βεβαιώσου ότι είσαι 100% σίγουρος για τους λόγους και τις ανάγκες που οδηγούν σε αυτή την επιλογή και βρες τους κατάλληλους τρόπους για να είναι επιτυχημένο!

Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σου χρειάζεται μια αναβάθμιση στην εταιρική της ταυτότητα;

Οι λόγοι μπορεί να ποικίλουν:

Μόλις κυκλοφόρησε το καινούργιο σου προϊόν

Η πώληση ανόμοιων προϊόντων κάτω από μία συγκεκριμένη εταιρική “ομπρέλα” μπορεί να μπερδέψει την εικόνα του brand, αλλά και τους πελάτες.

Η αποστολή της εταιρείας σου έχει αλλάξει

Όταν μια εταιρεία μετατοπίζεται σε μια νέα κατεύθυνση, ίσως χρειαστεί να επαναπροσδιορίσει την επωνυμία της, ώστε να αντικατοπτρίζει με ακρίβεια τη νέα της αποστολή.

Οι ανάγκες των πελατών έχουν αλλάξει

Η τεχνολογική καινοτομία είναι ένας βασικός μοχλός αλλαγών στις συνήθειες της αγοράς, οι οποίες μπορούν να αναγκάσουν μια επιχείρηση είτε να προσαρμοστεί είτε να εγκαταλειφθεί.

Η επιχείρηση δεν ξεχωρίζει ανάμεσα στον ανταγωνισμό

Τι γίνεται αν η αγορά είναι γεμάτη από επιχειρήσεις που προσφέρουν παρόμοια προϊόντα που μεταφέρουν περίπου τα ίδια μηνύματα με τη δική σου επιχείρηση;

Εάν κάποιος από τους παραπάνω λόγους συμφωνεί με τη δική σου περίπτωση, υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα τα οποία μπορείς να ακολουθήσεις για την επίτευξη μιας μεγάλης και σημαντικής αλλαγής.

Σε πρώτη φάση:

Κάνε σχέδια, σχέδια, σχέδια. Ο σωστός προγραμματισμός είναι τα πάντα.

Ανάθεσε ό,τι δεν ξέρεις να κάνεις σε κάποιον ειδικό. Μια εταιρεία που προφέρει υπηρεσίες branding και marketing, μπορεί να βοηθήσει. Ας πούμε ότι υπάρχουν πολλά που δεν ήξερες ότι δεν ήξερες.

Επένδυσε αρκετό χρόνο και χρήματα. Brands, όπως η Uber έχουν ξοδέψει άπειρο χρόνο σε μια διαδικασία rebranding. Είδαμε, όμως, το αποτέλεσμα.

Γνώρισε το κοινό-στόχο της επιχείρησής σου και το ρόλο που παίζει η ίδια στη ζωή τους. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να υπολογίσουμε όχι μόνο ποιο ρόλο παίζει στη ζωή τους σήμερα, αλλά και ποιος είναι ο ρόλος που θα ήθελες να παίζει σε πέντε ή δέκα χρόνια.

Σε δεύτερη φάση:

Επανεξέτασε κάθε κομμάτι της εταιρείας για να βεβαιωθείς ότι αντικατοπτρίζει το ρόλο της, να φέρνει τους ανθρώπους μαζί για ένα συγκεκριμένο σκοπό.

Η ταυτότητα είναι μια αφηρημένη έννοια. Η εμφάνιση και η αίσθηση είναι συγκεκριμένα στοιχεία του brand που επιβεβαιώνουν αυτό που λέμε ταυτότητα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε από τα χρώματα και το λογότυπο, μέχρι και την αποστολή της επιχείρησης.

Ακολουθεί η προσεκτική ενημέρωση  των στοιχείων σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη: την ιστοσελίδα, τα emails, τα social media. Κάθε στοιχείο που μπορεί να συναντήσει ένας πελάτης πρέπει να είναι συνεπές και ευθυγραμμισμένο με τη νέα ταυτότητα.

Άφησε SEO και καθοδήγηση σχετικά με την επιτυχημένη προβολή της νέας ταυτότητας στη δική μας τεχνογνωσία. Τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά.

Το κοινό καθημερινά αλλάζει και μαζί αλλάζουν και οι απαιτήσεις του. Το rebranding είναι αναγκαία προϋπόθεση για την προσαρμογή της επιχείρησής σου στα νέα δεδομένα.

Ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις την επιχείρησή σου ξανά σύγχρονη.

Για υπηρεσίες branding, σχεδιασμού και digital marketing, επικοινώνησε μαζί μας σήμερα!